[thelist] "Lorem ipsum dolor sit amet!" ?

Liorean Liorean at user.bip.net
Tue Mar 19 14:21:01 CST 2002

At 17:25 2002-03-19 +0000, Simon Willison wrote:
>Just wondering what the origin of this oh-so-common piece of text is.
>I'm guessing it's Latin but what does it mean and why is it used so
>often to bulk out designs that have not yet had proper text added to them?
>
>Case in point: http://www.glish.com/css/blogger/blogger.html - but I've
>seen it loads of times before.

Nice sites about it:
<http://www.saila.com/usage/lorem/>
<http://www.kafejo.com/komp/lorem.htm>

Basically it's originally a mutation of a text translated as: “There is no
one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply
because it is pain....”.

The original can be found in typeface samples from 16th century, and is
supposedly read:
~~~~@~~~~
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy
nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut
wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ulliam corper suscipit
lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem veleum iriure
dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel willum
lunombro dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et
iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis
dolore te feugait nulla facilisi.

Li Europan lingues es membres del sam familie. Lor separat existentie es un
myth. Por scientie, musica, sport etc., li tot Europa usa li sam
vocabularium. Li lingues differe solmen in li grammatica, li pronunciation
e li plu commun vocabules. Omnicos directe al desirabilitá de un nov lingua
franca: on refusa continuar payar custosi traductores. It solmen va esser
necessi far uniform grammatica, pronunciation e plu sommun paroles.

Ma quande lingues coalesce, li grammatica del resultant lingue es plu
simplic e regulari quam ti del coalescent lingues. Li nov lingua franca va
esser plu simplic e regulari quam li existent Europan lingues. It va esser
tam simplic quam Occidental: in fact, it va esser Occidental. A un Angleso
it va semblar un simplificat Angles, quam un skeptic Cambridge amico dit me
que Occidental es.
~~~~@~~~~

There are many versions of it, some because of typos, some because people
needed longer texts, some because they are randomly generated (but they are
almost always made to look like a real text would, with sentences,
capitalised words, realistic word construction etc.).

// Liorean